راهپیمایی ۲۲ بهمن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهپیمایی ۲۲ بهمن
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1396
بازدید : 40
نویسنده : علی

  ایران سربلند، عظمت و استواری خود را به برکت نورانیت دین مبین اسلام، رهبری ها و هدایت های آگاهانه و دلسوزانه مرجعیت شیعه، وحدت، همدلی و ایمان و اعتقاد راسخ ملت و هوشیاری و پایداری نیروهای مسلح و خون شهیدان قوام بخشیده و با تکیه بر توانمندی های بومی و داخلی و بدون وابستگی به قدرت های استکباری عالم در اوج خودکفایی، آمادگی و اقتدار قرار گرفته است لذا حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن هم در آغاز جشن چهلمین بهار پیروزی انقلاب، خاری در چشم دشمن و افتخاری برای تمامی ملت های آزاده و عدالت خواه جهان خواهد بود.
 روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه از آحاد ارتشیان غیور و خانواده های محترم این عزیزان و سربازان دلاور در سراسر کشور و نیز از امت حزب الله وهمیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می نماید همچون سالهای گذشته حضوری پرشور و پرشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن امسال داشته و با این حضور آگاهانه ضمن ..



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: